دگرگوں ہے جہاں، تاروں کی گردش تیز ہے ساقی

سال 2020 ء کا آخری مہینہ شروع ہورہا ہے، بے شک اس مہینے میں سیارہ شمس اور زہرہ کی پوزیشن بہتر ہوئی ہے لیکن سیارہ مشتری کی پوزیشن نہایت خراب ہوچکی ہے، 20 نومبر کو وہ اپنے برج ہبوط میں داخل ہوگیا تھا، نہ صرف یہ کہ مشتری اپنی خراب پوزیشن نقصان دہ ہے بلکہ پاکستان کے زائچے میں بھی مشتری زائچے کا سب سے زیادہ منحوس اثر رکھنے والا سیارہ ہے، چناں چہ 20 نومبر کے بعد سے زائچے کے پہلے، تیسرے، پانچویں اور نویں گھروں کو بری طرح متاثر کر رہا ہے اور دسویں گھر کے حاکم زحل کے لیے بھی مسائل پیدا کر رہا ہے جس کا دباؤ حکومت اور وزیراعظم پر ہوگا، اسی طرح زائچے کے نویں گھر میں سیارہ زہرہ اور قمر بھی موجود ہیں، مشتری انھیں بھی متاثر کرے گا جس کی وجہ سے خدشات ہیں کہ غلط فیصلے اور اقدام دیکھنے میں آسکتے ہیں، سول و ملٹری اسٹیبلشمنٹ کے لیے بھی مشکلات میں اضافہ ہوگا، اس دوران میں ان محکموں میں تبدیلیوں کا امکان بھی موجود ہے۔
زائچہ ء پاکستان کے مطابق ہر سال تقریباً 15,16 دسمبر سے تقریباً 15 جنوری تک کا عرصہ ایک مشکل وقت ہوتا ہے، اس سال بھی یہ وقت قریب ہے، اگر مشکل اوقات میں دانش مندی اور تدبر کے ساتھ فیصلے اور اقدام کیے جائیں تو مشکلات آسان ہوجاتی ہیں، افسوس کہ ہمارے ہاں نہ ایسے دانش ور ہیں اور نہ مدبر، اس ملک کی سیاست میں وہ لوگ فعال ہیں جنہوں نے سیاست کو کاروبار بنا رکھا ہے، انھیں اس سے کوئی غرض نہیں کہ عوام کے حقیقی مسائل کیا ہیں اور انھیں حل کرنے کے لیے کیا ہونا چاہیے، ہماری یہ سیاسی اشرافیہ اس بری طرح اس ملک کے سیاہ و سفید پر حاوی ہوچکی ہے کہ اب کوئی بڑا انقلاب ہی ان سے نجات کا باعث ہوسکتا ہے جس کا فوری طور پر کوئی امکان نظر نہیں آتا۔
نئے سال 2021 کی نمود انتہائی قریب ہے، 15 جنوری سے زائچہ ء پاکستان میں سیاروی پوزیشن بہتر ہوگی مگر اس کے ساتھ ہی سال کے شروع ہی میں ایک بڑا سیاروی اجتماع بھی ہونے جارہا ہے، یاد رہے کہ گزشتہ سال بھی 26 دسمبر کو سعد سیارگان برج قوس میں جمع ہوئے تھے اور ہم نے نشان دہی کی تھی کہ اب دنیا نظریاتی طور پر تبدیل ہونے جارہی ہے،برج قوس مذہب، آئین و قانون اور مستقبل کے ترقیاتی امور سے متعلق برج ہے، چناں چہ ہم دیکھتے ہیں کہ سال 2020 میں بہت بڑی نظریاتی تبدیلیاں دیکھنے میں آئیں، اسرائیل کے متحدہ عرب امارات، سوڈان اور سعودیہ عربیہ سے تعلقات میں غیر معمولی تبدیلی دیکھنے میں آئی، مسٹر ڈونالڈ ٹرمپ جس طرح پچھلے کئی سال سے دنیا کو اپنی مرضی کے مطابق چلانے کی کوشش کر رہے تھے اس کا بھی خاتمہ ہوچکا ہے، ان کی جگہ نئے امریکی صدر مسٹر جوبائیڈن الیکشن جیت چکے ہیں، خیال رہے کہ مسٹر جوبائیڈن کا طالع پیدائش بھی میزان ہے جو عمران خان اور روس کے صدر مسٹر پیوٹن کا ہے، اس طرح اب دنیا میں تین میزانی افراد حکمران ہوں گے۔
اس سال جنوری فروری میں جو عظیم سیاروی اجتماع ہورہا ہے اس پر ہم نے تفصیل سے روشنی ڈالی ہے اور ان شاء اللہ آئندہ ہفتے سال 2021 کے حوالے سے ہمارا مضمون آپ کے سامنے ہوگا ؎

دگرگوں ہے جہاں، تاروں کی گردش تیز ہے ساقی
دلِ ہر ذرّہ میں غوغائے رستا خیز ہے ساقی

دسمبر کی سیاروی پوزیشن

سیارہ شمس برج عقرب میں حرکت کر رہا ہے اور 16 دسمبر کو برج قوس میں داخل ہوگا، دونوں برجوں میں اس کی پوزیشن بہتر ہوگی،البتہ برج حمل، جوزا، قوس والوں کے لیے 16 دسمبر تک کچھ مشکل وقت رہے گا، 16 دسمبر سے 16 جنوری تک برج ثور، سرطان اور جدی والوں کے لیے مشکل وقت ہوگا۔
سیارہ عطارد بھی برج عقرب میں ہے اور شمس سے قریب ہونے کی وجہ سے غروب حالت میں ہے، 18 دسمبر کو برج قوس میں داخل ہوگا اور سارا مہینہ اسی برج میں رہے گا، گویا اس کی پوزیشن ناقص اور کمزور ہے جس کی وجہ سے کورونا وائرس کی تباہ کاریوں میں اضافہ ہوسکتا ہے، عطارد کی خراب پوزیشن 13 جنوری 2021 ء تک رہے گی۔
سیارہ زہرہ اپنے ذاتی برج میزان میں ہے اور طاقت ور پوزیشن رکھتا ہے، 12 دسمبر کو برج عقرب میں داخل ہوگا اور مہینے کے آخر تک اسی برج میں حرکت کرے گا، یہ وقت دوسروں سے تعلقات بہتر بنانے اور ناراضیاں دور کرنے میں مددگار ہوگا، اس وقت میں دوستی، محبت اور منگنی جیسے امور کی انجام دہی بہتر ہوگی۔
سیارہ مریخ برج حوت میں حرکت کر رہا ہے، 25 دسمبر کو اپنے ذاتی برج حمل میں داخل ہوگا جہاں اس کی پوزیشن بہتر ہوگی، سیارہ مشتری اپنے ہبوط کے برج جدی میں داخل ہوچکا ہے اور آئندہ سال مارچ تک اسی برج میں حرکت کرے گا، یہ مشتری کی انتہائی خراب پوزیشن ہے، ترقیاتی امور میں رکاوٹ لاتی ہے، سیارہ زحل اپنے ذاتی برج جدی میں ہے، 10 دسمبر سے زیادہ باقوت پوزیشن میں ہوگا، راہو کیتو اپنے شرف کے بروج ثور اور عقرب میں حرکت کر رہے ہیں اور مستقیم حالت میں ہیں، یہ سیاروی پوزیشن ویدک سسٹم کے مطابق دی جارہی ہیں۔

قمر در عقرب

قمر ماہ دسمبر میں اپنے ہبوط کے برج میں پاکستان اسٹینڈرڈ ٹائم کے مطابق 12 دسمبر کو رات تقریباً10:25 pm پر داخل ہوگا، برج عقرب میں اس کا قیام 14 دسمبر شب 10:55 pm تک رہے گا، یہ نہایت نحس اثرات کا حامل وقت ہے، اس وقت کسی نئے کام کی ابتدا نہ کریں ورنہ نتائج توقع کے مطابق حاصل نہیں ہوں گے بلکہ کچھ نئی پریشانیاں بھی پیدا ہوسکتی ہیں، اس نحس وقت میں علاج معالجہ کرانا،بیماریوں سے نجات،بری عادتوں کی روک تھام اور ظالموں کے خلاف کارروائی کے اعمال کیے جاسکتے ہیں، اس ماہ میں قمر در عقرب کے علاوہ ایک چاند اور ایک سورج گہن بھی ہے لہٰذا ایسے ضروری عملیات دیے جارہے ہیں جو ان اوقات میں کیے جاسکتے ہیں۔
میاں بیوی میں محبت کے لیے عمل خاص
زن و شوہر میں اختلافات، مزاجی ناہمواری، باہمی لڑائی جھگڑا، محبت کی کمی وغیرہ کے لیے یہ ایک مجرب طریقہ ہے اور صرف شادی شدہ خواتین و حضرات ہی اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ نہایت آسان بھی ہے۔ گرہن کے درمیانی وقت میں ایک سفید کاغذ پر کالی یا نیلی روشنائی سے پوری بسم اللہ لکھ کر سورہ الم نشرح پوری لکھیں پھر یہ آیت لکھیں۔
والقیت علیک محبۃ فلاں بن فلاں (یہاں مطلوب کا نام مع والدہ لکھیں) علیٰ محبۃ فلاں بنت فلاں (یہاں طالب کا نام مع والدہ لکھیں) کما الفت بین آدم و حوا و بین یوسف و زلیخا و بین موسیٰ و صفورا و بین محمدؐ و خدیجۃ الکبریٰ و اصلح بین ھما اصلاحاً فیہ ابداً
اب تمام تحریر کے ارد گرد حاشیہ (چاروں طرف لکیر) لگا کر کاغذ کو تہہ کر کے تعویز بنا لیں اور موم جامہ کر کے بازو پر باندھ لیں یا پھر اپنے تکیے میں رکھ لیں۔
خیال رہے کہ مندرجہ بالا نقوش لکھتے ہوئے باوضو رہیں، پاک صاف کپڑے پہنیں، علیحدہ کمرے کا انتخاب کریں، لکھنے کے دوران مکمل خاموشی اختیار کریں اور اپنے مقصد کو ذہن میں واضح رکھیں کہ آپ کیا چاہتے ہیں، رجال الغیب کا خیال رکھیں کہ آپ جس طرف رخ کر کے بیٹھے ہوں وہ آپ کے سامنے نہ ہوں، رجال الغیب کا نقشہ اس کتاب میں دیا جارہا ہے، اس سے مدد لیں۔
ناجائزو ناپسندیدہ تعلق کا خاتمہ
اکثر والدین اپنے بیٹے یا بیٹی کی ایسی محبت یا وابستگی سے پریشان رہتے ہیں جو ان کے نزدیک ناپسندیدہ ہوتی ہے اور وہ سمجھتے ہیں کہ ان کا لڑکا یا لڑکی ایک غلط راستے پر چل رہے ہیں۔
ایسی صورت میں طریقہ یہ ہے کہ گہن کے وقت کسی علیحدہ کمرے میں باوضو بیٹھ کر مندرجہ ذیل سطور کسی سفید کاغذ پر کالی یا نیلی روشنائی سے لکھیں اور کا غذ کو تہہ کر کے تعویذ کی شکل بنا لیں اور پھر اس کاغذ کو کسی بھاری وزنی چیز کے نیچے دبا دیں یا قبرستان میں دفن کردیں، اگر ایسے دو نقش تیار کیے جائیں اور دونوں کو لڑکا اور لڑکی انشاء اللہ دونوں کے درمیان علیحدگی ہوجائے گی۔
”احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم تعلق فلاں بن فلاں و بین فلاں بن فلاں عَقدَت قُلوبِھم ابداً یا حراکیل بحق یا قابض یا مانع العجل العجل الساعۃ الساعۃ“

دو افراد کے درمیان عداوت و دشمنی

اکثر دو افراد کے درمیان عداوت یا دشمنی اس قدر بڑھ جاتی ہے اور پورے خاندان کے لیے عذاب بن جاتی ہے،اس کا خاتمہ ضروری ہے، اکثر تو اس بنیاد پر باہمی قریبی رشتوں میں دراڑیں پڑجاتی ہیں، ایسی صورت حال کے لیے درج ذیل عمل مفید ثابت ہوگا، دیکھنا یہ ہوگا کہ دونوں میں سے حق پر کون ہے اور ناحق کون کر رہا ہے؟ لہٰذا نقش لکھتے ہوئے پہلے اُس فریق کا نام مع والدہ لکھیں جو ظلم و زیادتی کر رہا ہو اور بعد میں اس کا نام لکھیں جو حق پر ہو اور اس ساری دشمنی میں اپنا دفاع کر رہا ہو۔
احدرسص طعک لموہ لادیایا غفور یا غفور بستم اختلاف و عداوت فلاں بن فلاں و بین فلاں بن فلاں بحق صمُ بکمُ عمیُ فہم لایعقلون یا حراکیل العجل العجل العجل الساعۃ الساعۃ الساعۃ الوحا الوحا الوحا
کسی صاف کاغذ پر نیلی یا کالی روشنائی سے دو نقش گہن کے وقت لکھیں اور موم جامہ یا اسکاچ ٹیپ لپیٹ کر اُس راستے میں دائیں بائیں کسی سائیڈ دفن کردیں، جہاں سے اُن کا گزر ہوتا ہو، زمین میں دفن کرنے سے پہلے نقش پر کوئی وزنی پتھر بھی رکھ دیں، بعد ازاں کچھ مٹھائی پر فاتحہ دے کر بچوں میں تقسیم کریں اور حسب توفیق صدقہ و خیرات کریں۔

مخالف کی زبان بندی

عین گہن کے وقت مندرجہ ذیل سطور کالی یا نیلی روشنائی سے لکھیں یا سیسے کی تختی پر کسی نوکدار چیز سے کندہ کریں اور پھر کسی بھاری چیز کے نیچے دبا دیں یا کسی نم دار جگہ دفن کر دیں۔ انشاء اللہ وہ شخص آپ کی مخالفت سے باز آجائے گا۔
ا ح د ر س ص ط ع ک ل م و ہ لا د یا یا غفور یا غفور عقد اللسان فلاں بن فلاں فی الحق فلاں بن فلاں یا حراکیل

شرف قمر

دسمبر میں قمر اپنے شرف کے برج ثور میں 26 دسمبر شام تقریباً 5 بجے داخل ہوگا اور 29 دسمبر تقریباً 4 بجے صبح تک رہے گا، یہ نہایت سعد اور مبارک اوقات ہیں، اس وقت میں اپنے جائز مقاصد کے لیے نیک اعمال کیے جاسکتے ہیں، اس حوالے سے خصوصی وقت برائے شرف قمر 27 دسمبر کو دوپہر تقریباً ایک بجے سے 2 بجے تک ہوگا، اس وقت میں ضروری اعمال و وظائف کیے جاسکتے ہیں،اس موقع پر بسم اللہ الرحمن الرحیم کا عمل جو 786 مرتبہ پڑھا جاتا ہے اور گھر میں محبت، اتفاق، خیروبرکت کے لیے بہت مؤثر ہے اور ہم اکثر دیتے رہتے ہیں، اس سے فائدہ اٹھائیں، دوسرا اسمائے الٰہی یا رحمن یا رحیم کا عمل بھی اس وقت میں کیا جاسکتا ہے، شرف قمر میں برکاتی انگوٹھی یا لوح قمر نورانی بھی تیار کی جاتی ہے، ہماری کتاب مسیحا حصہ سوم میں ان کی تیاری کا طریقہ دیا گیا ہے، جو لوگ عمل و وظائف کے شائق ہے انھیں یہ کتاب ضرور اپنے پاس رکھنا چاہیے۔

چاند گہن

پاکستان اسٹینڈرڈ ٹائم کے مطابق 30 نومبر کو جزوی چاند گہن ہوگا، گہن کا آغاز دن کے وقت 12:32:22 pm پر ہوگا اور انتہائی نکتہ ء عروج دوپہر 02:42:53 pm پر ہے جب کہ گہن کا اختتام 04:53:22 pm کے بعد ہوگا، دن ہونے کی وجہ سے یہ گہن پاکستان میں نظر نہیں آئے گا جب کہ چلی، فلپائن، امریکا، کنیڈا، آسٹریلیا وغیرہ میں دیکھا جاسکے گا۔

سورج گہن

اس سال کا آخری سورج گہن 14 دسمبر کوہوگا، گہن کا آغاز 06:33:55 pm پر ہوگا جب کہ 07:52:34 pm سے گہن نظر آنا شروع ہوگا، اس کا نکتہ عروج 09:13:28 pm پر ہوگا اور اختتام رات 11:53:03 پر ہوگا، پاکستان سمیت ایشیائی ممالک میں یہ گہن نظر نہیں آئے گا۔

بھاگنے والے کو روکنے کے لیے

اس وقت کسی کو روکنے، ملازمت یا مکان میں مستقل قیام وغیرہ کے لیے نقش و طلسم تیار کرنا چاہیے۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم قدم دریں مکان فلاں بن فلاں بیرون قرار نہ باید العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔
اگر علم جفر سے تھوڑی بہت واقفیت ہے اور نقش وغیرہ بنانے کی صلاحیت بھی ہے تو مندرجہ بالا عمل کا نقش بھی تیار کیا جاسکتا ہے، اس کے لیے مقصد کی سطر کے اعداد نکال کر ایک مثلث خاکی چال سے پُر کرلی جائے اور باقی حروف نقش کے چاروں طرف لکھ دیے جائیں۔

خواب بندی یا دشمنوں سے نجات

گہن کے وقت میں دشمن سے نجات، دشمن کے خلاف کارروائی اور خواب بندی وغیرہ کے نقش و طلسم تیار کرنا چاہیے۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم خواب خود فلاں بن فلاں فی حق فلاں بن فلاں، قرار نہ باشد العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔

عمل دیگر

مخالفین، حاسد، اور دشمنی کرنے والے یا کسی قسم کا نقصان پہچانے والوں کا تصور کیا جائے تو وہ سب ہاتھ باندھے ہوئے کھڑے ہیں اور ایک مرتبہ سورۂ عبث پڑھ کر ان پر پھونک ماری جائے اور زبان سے کہا جائے یا رب العالمین ان سب کے شر سے محفوظ رکھ۔

تسخیر حکام

گہن کے اوقات میں اعلیٰ حکام یا افسران بالا کی زبان بندی یا ان کے ظلم و زیادتی سے نجات کے لیے عمل کرنا چاہیے، اگر اس وقت ساعتِ شمس بھی میسر ہو تو سونے پہ سہاگا ہوگا۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم عقل و خرد فلاں بن فلاں فی حق فلاں بن فلاں العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔

ناجائز تعلق سے روکنا

گہن کے اوقات میں خواتین کی خواب بندی، ان کے دل میں جگہ بنانے کے لیے یا کسی بدکار عورت کو ناجائز تعلق سے روکنے کے لیے عمل کرنا چاہیے۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم عقد التعلق عاشقی فلاں بن فلاں و بین فلاں بن فلاں لا تزنی العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔
زبان بندی
گہن کے اوقات میں زبان بندی، مخالف بولنے والے کے خلاف کارروائی، دو افراد کے درمیان اختلافات ختم کرنے کے لیے عمل، سفر پر جانے والے کو روکنے یا ذہنی خرابیوں مثلاً جھوٹ بولنا اور بری عادتوں میں مبتلا ہونا، کے لیے نقش و طلسم تیار کرنا چاہیے۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور عقد السان فلاں بن فلاں فی حق فلاں بن فلاں صم بکم عمی فھم لایرجعون العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔

دماغی خرابیوں کے لیے

گہن کے اوقات میں ساعتِ قمر کا انتخاب کیا جائے،اس وقت مہلک بیماریوں سے نجات اور خصوصاً دماغی خرابیوں کے علاج کے لیے نقش و طلسم تیار کرنا چاہیے۔
احد رسص طعک لموہ لادیا یا غفور یا غفور بستم دورۂ مرگی فلاں بن فلاں ابداً العجل العجل الساعۃ الساعۃ یا حراکیل۔
عزیزان من! قمر در عقرب یا سورج اور چاند گہن سے درست طریقے پر فوائد کا حصول مندرجہ بالا اصول و قواعد کے مطابق ہوسکتا ہے، ہمارے اس طریق کار کو آپ نہایت مجرب پائیں گے، اسی طریقے پر عمل کرتے ہوئے مزید ساعتیں بھی استعمال میں لائی جاسکتی ہیں، ساعت نکالنے کے طریقے کار کو سمجھنے کے لیے ہماری کتاب مسیحا حصہ اول آپ کے پاس ہونا چاہیے، اس کے علاوہ ہماری ویب سائٹ پر بھی ساعت معلوم کرنے کے طریق کار کو واضح کیا گیا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں